Thursday, May 3, 2012

Sakit Tekak + Coding


Hye semua hari nie aku memang xde mood. Dah dengan kelas coding yang memenatkan kepala dengan sakit tekak aku tambah lagi telinga aku nie asyik berdenyut-denyut rasa nak bunuh orang je. Nasib aku nie baik hati konon je. Nie dah masuk kali ke 2 aku demam bulan nie nak g klinik malas pula malu tengok muka En.Said. Mesti die cakap awak lagi. Itulah awak tak kuat antibodi tu asyik g klinik je...hihihi..nak buat macam mana nak sakit kan..Huhu..Masuk kelas web programming mesti pening kepala asyik menghadap coding. Aku nie dah naik muak dari mula aku masuk U sampai nak abis ada je coding. Boleh tak berhenti kejap??Penatnye doe..Pe boleh buat student kan..oklah guys nak out dulu nie masih kat kelas lagi sempat berbloging.


Yang benar,
Dexner

0 Comments To Dexner:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...