Monday, March 26, 2012

Information Literacy

Hai semua...hari nie nak tulis dalam BM lh pula selalu update blog in English pa salah nye tukar selera kan? Okay hari nie saya nak cerita tentang sedikit pasal tajuk di atas, apa itu information literacy atau pun lbih dikenali sbagai kepandaian menggunakan maklumat. Sekarang semua orang memerlukan maklumat untuk melakukan aktiviti mereka dalam semua bidang even surirumah pun memerlukan maklumat.Saya pelajar jurusan Pengurusan Maklumat sebab itu saya tahu ^O^.Alah,sebenarnya pagi tadi saya ada kelas Information Literacy pagi tadi so banyak maklumat yg saya dpt dari lect saya. Sekarang tak payah susah nak pergi library nak cari maklumat semuanya ada di internet dengan one click everything there. Hebat kan..Dulu zaman datuk nenek kta payah btul nak dptkan maklumat even berperang pun nak kena cari tali barut untuk dapatkan maklumat ttg tempat tersebut skarang tak payah lagi. Okaylah kawan-kawan setakat ini saja perkongsian kita ye.Lect dah nak datang dah nie.Love u all.. -DEXNER-

0 Comments To Dexner:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...