Friday, April 13, 2012

Lagu I love U Pengabis Ati


Hailey:
Tumu pagi  Aku dani
Meda nuan sulu nadai ditisi
Nama berita Nuan dara
Udah lama tua enda betemu mua
Arap nuan gerai belama

Melissa Francis:
Aku sunyi nadai nuan asie
Ninting ari aku nyabak di dalam ati
Taja pia aku bersampi
Ngarap ka nuan meruan lantang berari
Aku enda betah nuan asi

Hailey & Melissa Francis:
Kasih nuan Kasih aku
Tua jauh Jauh sulu
Rindu nuan Rindu aku
Tua kirum ba angin chiru
I love you pengabis ati

Melissa Francis:
Anang nuan berubah ati
Ka pan enda tua jauh aku meruan nangi
Ukai aku enda percaya asi
Nuan pan nemu nuan nadai ulih ku ganti

Hailey & Melissa Francis:
I love you pengabis ati

Hailey:
Anang nuan irau sulu
Semina nuan aja ti ku rindu
Sama sama tua besampi
Ngambi ka pengerindu tua likun berari
I love you pengabis ati

Hailey & Melissa Francis:
Kasih nuan kasih aku
Tua jauh jauh sulu
Rindu nuan rindu aku
Tua kirum ba angin chiru
I love you pengabis ati (2x)

0 Comments To Dexner:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...